Walkin' on the beach

Canon EOS 550D + EFS 55-250mm
Kommentarer
Postat av: ;)

Asså palla!!!!!!
Hela din blogg är ju så Enas!
Kolla bara hur du redigerar dina bilder. Exakt en sån bild har ena tagit
och på din svartvita bilder, tjejen det syns verkligen att du kollar på hennes redigeringsvideosar
Skaffa en en egen stil, det blir så mycket roligare att läsa dåeee

Svar: För det första så tycker jag att du ska våga stå för det du tycker och inte kommentera med en ";)". Jag kanske redigerar lite som Ena och ja, jag har sett att hon har tagit en sån bild. Men det där om att jag redigerar mina svartvita bilder som henne; Det är inte bara hon som redigerar så på sina svartvita bilder, det finns faktiskt väldigt många som gör det! Sen så skulle hon ju aldrig göra en redigeringsvideo om hon inte ville att någon skulle göra samma redigering. Det där med att jag tog samma bild som henne; Enas blogg är en av mina favoriter, och därför får jag väldigt mycket inspiration av henne. Hon tar ju bilder med hjälp av foton som andra har tagit, och då gör jag samma sak. Jag hoppas hon bara blir glad av det, annars får hon skriva det själv på min blogg! :) Och slutligen, om du tycker jag ska skaffa egen stil, det har jag redan och du får sluta läsa om du inte tycker det!
fiiliippass.blogg.se

2012-07-17 @ 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0