Vessigebrobadet

 
Heyy! Idag så har det varit fullt upp hela dagen, även fast vi bara softat. Jag & mami började med en sväng in till stan för att se om en blus fanns kvar som jag testade igår men det gjorde den inte tyvärr. Sen åkte vi till ett ställe där det finns pooler och lite sånt där utomhus, och det var jättekul! Vi badade, åt goda baugetter med rostbiff och potatissallad, skrattade, busade med lilla Zoe och såå. Kom hem vid halv sex tiden och mådde så dåligt p.g.a solen tror jag, men det gick över och jag åt en god middag som bestod av grillat tillsammans med dem andra. Under kvällen har vi chillat, men för det mesta suttit ute och jag har fått lära mig massor av foto-redigering vilket är roligt! Nu ska jag precis sova i brorsans kalsonger då jag inte hittade mina trosor, hahaha! Men jag slänger in dagens outfit innan jag släcker lampan. Puuss ♥
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0