Torekov imorgon

 
Imorgon ska jag faktiskt iväg igen efter några dagar på hemmaplan, och jag ska nämligen till Torekov med pappa & Douglas. Jag har aldrig varit där, men många har tipsat om det och det ska bli kul att testa något nytt ställe. Vi kommer vara där samtidigt som Tilde & hennes familj, och t.o.m. bo granne med dem. Det kommer bli så underbart och roligt, och jag kommer få umgås med min älsklings-Tilde hur mycket jag vill ♥ Som ni kanske märker i mitt skrivande kommer jag inte vilja blogga i veckan, eller jag kanske slänger in något mobilinlägg någon gång. Men som sagt, ni får följa mig på instagram; filippasfilippas. NJUT SÅ ATT DET RYKER NU AV SOMMARLOVET!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0