Stan och sushi

 
Hejhej! Idag vid tolv tiden så åkte jag som sagt in till stan med Alva och våra mammor + brorsor. Först körde vi på en sushibuffé i Kulturhuset som heter Nooshi, och det var hur gott som helst! Jag blir helt galen när det är buffé och äter mer än vad jag typ orkar, haha ni vill inte se min tallrik! Sen efter det gick vi på stan men alla andra förutom jag och Alva tröttnade snabbt så det blev inte så mycket alls. För mig blev det bara ett par blåa jeans Crocker, otroligt nöjd iallafall!
 
När vi var klara åkte jag med Alva hem och vi skrattade för det mesta. "Wiiiih", bara Alva förstår vad jag menar, haha herregud.. Jaja, när jag kom hem åt jag middag, spelade pingis och nu har jag precis kört sommarstyrka och fått i mig massa bär och vanlijsås! Hoppas ni haft en bra dag!
Kommentarer
Postat av: Alva

Wiiiiih HAHA! <3

2012-07-11 @ 23:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0