I'm on my way to Torekov

Nu är jag påväg till Torekov, och har suttit i bilen i knappt en timme eftersom att vi kom iväg en timme för sent än planerat, men bara vi kommer dit så spelar det ingen roll :) Med P3 på radion, min iPhone och sura winigums i mängder kommer jag nog klara mig tills jag somnar här i baksätet som är proppfullt med väskor och annat, men då får jag iallafall några halvsköna kuddar. Bättre än inget iallafall och man ska alltid tänka positivt, eller hur? Jaja, hoppas vädret blir bättre under dagen för nu öser regnet ner och pappa kör med vindrutortorkarna för full rulle. Bilden ni får nöja er med nu är... *trumvirvel* en bild på mig från min senaste bilresa på flera timmar. Visst är den charmig? Nej, jag skoja, den är riktigt ful men den får ni i det här inlägget iallafall. Ni vet: Jag bjuder bara på mig själv. Puss, och hej ♥

Kommentarer
Postat av: Vågar ej skriva namn

Filippa du är grym på att skriva in dig i sakerna du gör eller asså få dom att låts roligt och mysigt! Tillexempel: Med P3 på radion, min iPhone och sura winigums i mängder kommer jag nog klara mig tills jag somnar här i baksätet som är proppfullt med väskor och annat, men då får jag iallafall några halvsköna kuddar. Jag älskar de och kan läsa det om och om igen!! Du är grym på att blogga Filippa en dag blir du säkert lika stor som NellieB Berntsson!

2012-07-15 @ 10:59:28
Postat av: Anonym

Hej Filippa! Min Jag bara älskar att läsa din blogg!! Du beskriver allting så bra och mysigt! Jag menar: Med P3 på radion, min iPhone och sura winigums i mängder kommer jag nog klara mig tills jag somnar här i baksätet som är proppfullt med väskor och annat, men då får jag iallafall några halvsköna kuddar. Jag kan läsa det om och om igen och kan inte sluta! Du har urgrymma bilder dom är skitsnygga och ja din blogg äger! Fortsätter i så här hoppas jag alla börjar förstå hur grym din blogg är och den blir lika stor som Nellie Berntssons eller Kissies

2012-07-15 @ 11:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0