I Falkenbeeeerg

Hej! Nu tror jag att jag är tillbaka lite smått igen, även fast det är hur skönt som helst att slippa bloggen nu under sommaren. Jag kanske bara bloggar lite ibland, ni lär ju märka, haha! Just nu är jag i Falkenberg och hit kom jag idag efter 9 dagar i Torekov. Det har varit helt underbart och roligt där, och jag ska berätta & visa bilder för er! 
 
Idag började vi att åka från Torekov vid 11-tiden och åkte till Falkenberg direkt och åt lunch på en god thai resturang. Sen träffade vi mamma och sa hejdå till pappsen innan vi hälsade på hos min gudmor Petra, Peter, Nattis & Elias där vi fikade för full rulle. Nu är vi hos mammas kompis och här ska vi sova i tre nätter. Puuuusss & kraaaam ♥
 
Ni får se en klonigsbild gjord av mig & Alva, haha visst är dem roliga?
Kommentarer
Postat av: vågarejskrivanamn

Heej! Vilket program använder du när du redigerar bilder? Asså vad heter det för dina bilder är så J***A fina och snygga! Det kanske är något program som redan är inställt på din dator eller så vill du inte berätta det förstår jag! Tacksamm för svar! Puuusss

2012-07-24 @ 21:55:15
Postat av: vågarejskrivanamn

Haalloojj i Stuuggan! Först vill jag skriva till dig att du har en otroligt fin blogg och älskar den! Sen har jag två frågor! :)
1.Vilket program använder du när du redigerar dina bilder? Är typ avendsjuk på det! Förstår om du inte vill berätta:)
2.Hur har du fått skugga på din text? Asså din rubrik? Har funderat över det skitlänge men vet fortfarande inte! Tacksamm för svar! PS: Älskar Älskar Älskar Älskar Älskar Älskar Älskar din blogg!!! <3 Your blogg in my <3 PUUSSS PUUS PUUSSS

Svar: Hej! 1. Jag redigerar i GImp. 2. Jag harsatt in en text i stilmallen.
Men seriöst, sluta kommentera min blogg! Jag har spårat upp dig..
fiiliippass.blogg.se

2012-07-24 @ 21:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0