Borta bra men hemma bäst

Hej på er! Igår kväll eller snarare i natt kom jag hem till Stockholm efter cirka tre veckor bortrest. Senaste veckan har jag, som ni vet varit på Mallorca tillsammans med pappa & Douglas och det var verkligen hur nice som helst! Tänkte att jag kanske kunde fixa en videoblogg om veckan till er, skulle det vara kul? Fast ändå så måste jag säga att det är skönt att vara hemma igen - borta bra men hemma bäst :)
 
Idag ska jag iallafall vara med Alva och vi ska åka iväg med våra mammor och brorsor till ett bad och ikväll ska vi förhoppningsvis grilla och åka banan bakom våran båt! Det verkar så sjukt kul, och eftersom att vi har båt och dem själva bananen, varför inte liksom? På tal om ingenting så funkar fortfarande inte blogg.se-appen för mig, men den verkar fungera för alla andra bloggare? Jaja, nu ska jag sluta babbla. Puss & hoppas att ni har det bäst ♥
 
Kommentarer
Postat av: Frida

Gud vad söt du är! Appen funkar om man uppdaterar den. Och det skulle vara jättekul om du gjorde en videoblogg!

2012-07-10 @ 10:56:45
URL: http://Fridalivet.blOgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0