Alvisen & gänget

Heey! Jag har haft en sjukt skön och bra dag. Jag tog det lugnt på förmiddagen och åt pannkakor till lunch innan vi åkte till Fågelöudde tillsammans med samma gäng som dem tidigare dagarna, alltså jag, Alva, våra brosor & mammor. Vi badade, hoppade från trean och femman i hopptornet, körde volter från bryggan, solade, åt dragster, melon & kex, skrattade & bara njöt av att det var hyfsat väder. Sen blev det att dra hem till Alva, äta lite kladdkaka som var gömd i hennes underkläders-låda och pratade. Till middag blev det tacos och nu håller jag på att packa till imorgon lite smått, berättar senare vart jag ska. Jag bloggar mer senare med massor av bilder från dagen, min outfit och lite annat kanske. Ni får en bild på söta Alva sålänge.
 
Kommentarer
Postat av: Alva

HAHAHA inte underklädeslåda.. :)

2012-07-12 @ 21:18:56
Postat av: Elsa

Har Alva ngn blogg? Om inte säg att hon MÅSTE skaffa och sedan länka på bloggen :D

2012-08-05 @ 01:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0