A day at the beach

 
Idag har vi haft en heldag på stranden! Det var såå härligt, och alla blir så glada av solen och vädret ju! Vi har
bus-badat med Zoe i haveet, softat på en badring, solat, spelat strandtennis och ätit gottigt. Det var faktiskt jätteskönt i vattnet och när solen steker på som den gjorde vill man ju bara bada hela tiden! Helt proppfullt var det iallafall, men så är det ju under dagar som dessa.
 
Just nu sitter jag i soffan och tittar på Pippi med Zoe, och bara tar det lugnt. Ikväll blir det tacos ute på altanen, och jag hoppas solen håller i sig hela kvällen! Förövrigt så har jag blivit tomat i ansiktet, haha! Har ni också haft det soligt idag?
Kommentarer
Postat av: NellieB

Jag har haft en super dag i varmt stekande väder och badande! De kan nog bero på att jag är utomlands men aja! Du frågade om en solig dag och jag svara:) Grym blogg som alltid sötaste Filippa!:****

Svar: nu vet jag att du inte är nellie så nu ska vi söka upp dig, just so you knooowww. :D
fiiliippass.blogg.se

2012-07-25 @ 17:34:54
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0