24/7

Heej! Idag var det första dagen här i Falkenberg, och den har varit riktigt bra! Jag körde på en lång sovmorgon idag och åt frukost vid 12 typ innan vi åkte iväg till en mini golfbana som låg vi stranden. Jag gillar verkligen att spela det, och speciellt när det är en sån rolig bana som det är och när man vinner över bror ;) Sen åkte vi vidare till den lilla stan där vi var inne i affärer och jag hittade ett plagg på JC för halva rea priset, wohoo! (fast inte det på bilden)
 
Vi kom hem och tog det lite lugnt, och sen skulle vi till min riktiga morfar som har en lägenhet här. Det var trevligt, vi spelade kort och åt glass! Kom hem vid halv tio och jag satte mig ute med dem vuxna med filtar! Det kom även en igelkotte på besök, haha jag var så himla rädd.. Jajaaa. Hoppas ni haft en bra dag!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0