09.55

 
Just nu sitter jag i min säng under täcket och dricker frukt te samtidigt som jag har med mig Alva på skype, igen haha.. Jag gick upp redan klockan halv sju idag, och var på sjukhuset där jag tog på och bort gipset klockan åtta. Jag har känt att det gör ont (som sjukgymnasten sa att det inte skulle göra) och att det är vridet, men det är så att själva benet är läkt men det runt om är typ fortfarande inte vana vid att jag har ett helt ben igen. Förstår ni hur jag menar? Jag kommer iallafall känna av benet i ungefär 7-8 månader till, åh :(
 
Jaja, nu ska jag sluta deppa över det. Idag är planerna så att jag ska till stan tillsammans med mamma, Alva och Alvas mamma Eva och shoppa på rean. Vi ska även förhoppningsvis äta sushibuffé, och alla vi är helt förälskade i sushi så det blir nog perfekt! Men vi hörs säkert senare! Ha en bra dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0