Mysonsdag



Hej!
Jag har haft det jättemysigt idag. Eller skolan var ju som vanligt, så där halvt seg och tråkig, men det hände lite saker. Men efter skolan drog jag hem och bytte om till bekvämare kläder, sen kom Lova och vi har pluggat, ätit pannkakor, kollat på Elsas värld och bara pratat. Det blev som en mys onsdag.

Just nu tittar jag på tv och har packat det sista inför imorgon, jag kanske inte har berättat det men imorgon tar jag tåget till Åre tillsammans med mina kusiner, min mamma och moster. Så jag är ledig från skolan imorgon och på fredag, men min lärare har proppat min resväska med läxor. Men vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ena-Fotoblogg

Gå in och kolla om du vunnit tävlingen! :)

2012-01-18 @ 22:35:55
URL: http://juststyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0