Sjuk tjej



Hej! Igår när vi spelade fotbollscup kände jag mig sjuk i fjärde matchen, så jag spelade lite mindre än de andra de två sista matcherna.. När vi satt i bilen på väg hem mådde jag så dåligt, jag svettades och grät. När vi skulle gå ut ur bilen kunde jag inte stå, så jag la mig ner på marken och pappa fick bära mig.

Idag vaknade jag av att solen trängde sig förbi mina rullgardiner, men jag mådde fortfarande lika dåligt. Jag gick till pappa för att lägga mig i hans säng, satte på en film och åt lite frukost då jag inte hade ätit på nitton timmar. Lite senare kom pappa hem med en liten överraskning till mig, kan visa er sen. Idag ska jag absolut bara ta det lugnt och försöka bli en aning friskare. Hoppas att ni är friska och får en bra söndag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0