Mysig dag

Hej! Har nästan precis kommit ur från en lång dusch efter mysprat i telefonen med saknade Lova. Innan det åt jag sushi från Dahlboms och den var verkligen jättegod och lite extra lyxig på något sätt. Just nu kollar jag på en spännande film med Ben & Jerrys.

Idag när jag träffat Astrid i liften bestämde vi oss för att åka hem till mig istället för att åka skidor. Det var en liten snöstorm och det kändes inte kul att åka skidor, så vi tog snabbaste vägen hem. Hemma hos mig lagade vi först lunch, och sedan fikade vi framför GG. Efter en stund gick vi ut och la oss i snön och bara snackade. Det har varit en väldigt mysig dag för mig!

Kommentarer
Postat av: OLIVIA - fotoblogg

Sv: Tack! :)

Jag är jättenöjd med min kamera och gillar den jättemycket. Innan hade jag en Canon EOS 500D. :)

2012-01-05 @ 10:07:08
URL: http://oliviasandinpekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0