Hemma


Nu är jag hemma i Stockholm efter två veckor i Åre, eller jag har varit hemma i lite mer än två timmar.. Under den tiden har jag haft lördagsmys med chips, ostbågar, bilar och cocacola framför premiären av tv-programmet Gladiatorerna. Sprang upp till datorn för att kolla facebook och för att blogga, har inte haft dator på mer än en vecka nu, haha. Jag ska snart byta om från myskläder som jag levt i ett dygn nu (somnade med dem) till pyjamas och lägga mig i sängen med min bok. Men nu är jag tillbaka som vanligt, imorgon kommer jag visa er bilder från Åre och lite annat. Godnatt ♥
Kommentarer
Postat av: Lovisa

SVAR: Jag redigerar mina bilder i ett program som heter PICASA och det är verkligen hur bra som helst och inte alls så komplicerat! Kram! :) <3

2012-01-07 @ 22:50:02
URL: http://losibanosi.blogg.se/
Postat av: Nikita

Hej!



Gott nytt år såhär i efterhand! :)

Hur mår du?



Btw, snygg blogg! <3



Tävling, frågestund och ny hissa eller dissa på bloggen! :)



Kram // www.nikitagallros.blogg.se

2012-01-08 @ 02:24:54
URL: http://nikitagallros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0