20.51

En bild från igår på mig och Lova, har lite bilder att visa er så dem kommer i lite olika inlägg.

Jag är nu hemma efter att ha varit hos Lova två dagar och en natt. Efter inlägget jag gjorde senast åt vi våfflor med vanlijglass och hallonsylt framför lite program på svtplay. Nu hade jag tänkt att kolla på en film med pappa, Douglas och hans två kompisar som sover över här ikväll, fast jag är väldigt trött så tar kanske med kudden om jag somnar. Imorgon börjar de flesta skolan, men jag har lov en dag till. Så en lång sovmorgon kan ni räkna med, lite inlägg och sen ska jag bara ta det lugnt. Ha en bra kväll!
Kommentarer
Postat av: Vera

vem har dendär skjortan och varifrån kommer den? :D



saknar dig flipps! <3

2012-01-10 @ 10:20:36
URL: http://vvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0