Min familj

Jag hade tänkt att fortsätta med min lista och den här gången ska jag skriva om Min familj. Min familj består av mig, mamma, pappa och min bror Douglas. Men mina föräldrar är skilda sen några år tillbaka, eller de skildes, flyttade ihop och skildes igen som jag berättade. Jag har alltid kunnat prata med mina föräldrar när det gäller det mesta och dem är två av de personer jag verkligen känner att jag kan lita på upp till 110%. De ställer alltid upp för mig och vill alltid mitt bästa. Jag har också en bror som heter Douglas, visst kan vi bråka rätt ofta och så, men det hör ju till när man är syskon. Ibland kan vi faktiskt vara snälla mot varandra och ha roligt, när vi var små var vi som bästa vänner.. Det här är min familj och jag älskar dem ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0