Nuttistuttis på bilderna ♥


Idag är det fredag, och jag har haft bra dag och framförallt en väldigt mysig kväll! Efter skolan bjöd Tilde hem mig på tårta som var över från hennes brors födelsedag. Sen var det löpträning och efter den så följde jag med Lova hem. Vi duschade på direkten, sen fixade vi hemmagjord pizza innan deras gäster kom. Under kvällen har vi kollat på film med gottigheter och bara myst runt.

Just nu ligger vi i sängen brevid varandra och pratar om allt. Det fortsätter vi nog med i några timmar eftersom att vi kan ta en lång sovmorgon imorgon. Snart trillar jag nog ner på golvet, men sen flyttar jag ner till andra delen av sängen och så sover vi skavfötters. Bilderna på Lova är bara så otroligt söta! Har ni haft en bra fredag?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0