Tre av mina favoritbloggar

Jag tänkte att ni skulle få ta del av tre av mina favoritbloggar. Jag har delat in dem i olika kategorier, så får ni välja vad ni vill läsa om..

VARDAG ♥
En av mina favoriter i den här kategorin är helt klart Lovas blogg. Hon bloggar om en del annat också, men vardagen är det som den mest handlar om. Hon har ett riktigt roligt och händelserikt liv, så man tröttnar alla på hennes vardagsinlägg. Som ni vet är vi också bästa vänner! När ni ändå är i svängarna kan ni gärna kommentera något på hennes blogg, då blir hon glad! Tryck här.


FOTO ♥
En tjej på 14, snart 15 år vid namnet Ena tar helt underbara bilder! I hennes blogg skriver hon också om sin vardag, skönhet, tips osv. Men bilderna är något som gör bloggen till något extra! Tryck här.


ALLT ♥
Hon heter Andrea och har en extremt bra blogg där hon skriver om allt möjligt. Allt från mode och outfits till bilder och vardagstexter. Den här bloggen hittade jag i våras och har helt enkelt fastnat för den totalt. Alla borde trycka på länken och läsa. Den är bäst! Tryck här.

Kommentarer
Postat av: Ena - Fotoblogg

Tack så mycket sötis! <3

2012-02-22 @ 09:37:29
URL: http://juststyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0