Två dagar

image description

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag har faktiskt lov och vill helst bara njuta av Åre! Men jag ska försöka att blogga lite, för eran skull förstås! Igår hade jag iallafall en bra dag, trots att vädret inte var så fint som de varit tidigare. Jag träffade min kompis Dina och åkte med henne i stort sett hela dagen! Även på kvällen var jag hemma hos henne och åt tre rätters.

Idag var vädret sådär, därför valde jag och pappa att ta det lite lugnt på morgonen. Men vi var uppe i backen ungefär halv elva och träffade på några gamla vänner till pappa som vi fortsatte att åka med hela dagen. Det var väl trevligt, även fast dem var lite på om ni förstår vad jag menar. Just nu sitter jag iallafall i soffan och kollar på tv och äter godis.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0