Söndagsångest



Jag kom hem från träningen för typ tre timmar sen. Har iprincip bara hunnit äta en god söndagsmiddag och pluggat lite matte. Träningen var helt okej idag, kanske lite för lång och därför blev alla trötta.. Men alla kompisar i laget piggar alltid upp en och man kör så bra man kan helt enkelt.

Just nu sitter jag i soffan och kollar på tv, skönt att avsluta söndagen med en timme framför tvn! Jag ska absolut försöka lägga mig tidigt idag, behöver verkligen sova med tanke på att det är skola imorgon. Söndagsångesten växer.. Men hoppas att ni har det bra!
Kommentarer
Postat av: Vera

Gud vad gott det där ser ut! :)

2012-02-20 @ 17:04:44
URL: http://vvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0