Questions

SVAR Yes, det är mitt rum och om du undrar varför det är palmer och hav på väggen är det för att jag har en fototapet. Om ni vill, kan jag visa er mitt rum?

SVAR Det var faktiskt Lovas pappa som var med oss eftersom att vi ville fota bilder tillsammans, jag och Lova. Här är min favorit av alla bilderna ♥


SVAR Hej Cia! Jag har ju börjat med en liten lista och där skrev jag faktiskt om min familj iförrgår. Men om du vill veta närmare kan jag självklart fixa ett inlägg åt dig. Tack så mycket, och vad roligt att du läser min blogg varje dag!

SVAR Ja, hon är verkligen en helt otroligt underbar människa! Men om jag ska vara ärlig, vet jag inte riktigt vem du är..?

Jag kände att det var på tiden att jag svarade på lite frågor eftersom att det var ungefär en månad sedan sen sist. Ni får inte vara rädda att fråga frågor eller något ni undrar över till mig, det är bara kul att svara!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0