Allmänt om mig

Jag tänkte börja med min lilla lista och den första punkten är Allmänt om mig. Jag heter Filippa och är en tjej som är elva år, tolv i april. Min familj består av min mamma, pappa och min bror Douglas. Fast mina föräldrar är skilda sen några år tillbaka, eller de skildes och flyttade ihop igen men skildes igen oktober 2010. Jag bor på en ö i Stockholm i två olika hus och jag trivs jättebra här. Mina intressen är att umgås med kompisar, fotografera och att träna gymnastik, fotboll och tennis.

Lite fakta som inte är så viktig är att jag är runt 143 cm lång, jag har 34 i skostorlek, min ögonfärg är blå och så har jag brunt lockigt hår. Jag har ingen speciell favoritfärg, mitt favoritdjur är hund och min favoriträtt är lätt sushi och tacos.

Varmt eller kallt?
Sommar eller vinter?
Katt eller hund?
Villa eller lägenhet?
Godis eller chips?
Coca cola, fanta eller sprite?
Pizza eller sushi?
Sandstrand eller klippor?
Film eller bok?
Slarvig eller ordentlig?
Lycklig eller olycklig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0