wednesdayyy

 
Heej finisar! Idag har jag varit i skolan och det var jäättekul! Jag har lärt känna eller iallafall snackat lite med mer än hälften av alla som går i sexan. Efter skola så var jag med Vera & Lova, och vi åt kladdkaka och riskakor till mellis innan vi gick ner till vattnet där jag fotade lite bilder på dem. Sen tog vi bara det lite lugnt i Veras rum & Lova tog massor av Veras kläder & jaa, det var iallafall sjukt mysigt att vara med mina sötnosar! Mammsen plockade upp mig vid sju ungefär & det blev tomatsoppa till middag, nu har jag precis tittat på Robinson & druckit varm choklaad.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Fillipa!
Har Vera nån blogg isåfall kan du länka den då?
Tacksam för svar! Kramiz

2012-08-26 @ 22:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0