två dagar

Tjäänna! Jag bloggade inte igåår, men så blir det ibland (eller väldigt ofta för mig just nu).. Igår så var jag i skolan till klockan halv ett och där hade vi lite lektioner och Tilde spräckte upp sina jeans i hela rumpan så vi fick åka hem under en lektion. Efter skolan som slutade typ halv tolv så skulle jag typ vara med Anna, men jag hittade henne inte och sen fick jag inte tag på henne så jag var med Tilde & Victoria istället. Vi var hos Hjalmars kattungar, bakade hallongrottor, skrattade och jag & Tilde gjorde en sminkvideo och vi blev gaaleet snygga måste jag säga! Sen var det träning och jag tror jag inte skrattat så mycket på en träning förut, serrii, det var så sjuuukt kul! När vi kom hem vid typ halv tio badade vi kvällsdopp i Tildes pool och sen sov vi öveer.
 


 
Imorse blev det fett stressigt, men vi hann med bussen och kom i tid till skolan.. Hade lite lektioner och slutade halv ett, sen drog jag hem till Elli med Elli & Moaa och vi stekte pannkakor till lunch. Våra pannkakor, det är greejer det! Sen fick jag typ för mig att jag skulle kunna gå på pool-täcket typ som låg över Ellis pool, och dem sa att jag inte skulle sjunka ner utan typ kunna stå på det så jag körde med kläder men dem lurade förstås mig, haha! Elli filmade så jag kanske kan lägga upp den.. Typ vid tre hade jag utvecklingsamtal och det gick bra, när jag kom hem gjorde jag typ något IUP-papper och sen la jag mig i sängen och tittade på ung & bortskämd, bäästa juu! 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla kan inte du lägga upp båda filmerna med dig och tilde och när du skulle stå på pool-täcket? snälla! <333
superduperbra blogg

Svar: Det var inte jag och Tilde utan det var jag, Elli & Moa! Kanske lägger upp dem! TACK SÅ MYCKET ♥
fiiliippass.blogg.se

2012-08-31 @ 17:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0