onsdag och torsdag

 
Heej! Igår så hade jag en jättebra dag, och därför hann jag inte blogga. Typ runt ett så träffade jag Alva & så drog vi in till ung08 som var i Kungsan. Det var fett kul, och så träffade vi lite folk & bara va' där typ :) Sen när jag kom hem åt jag middag lite snabbt innan jag packade ner snacks, choklad, badkläder, handduk osvosv för att jag sen skulle ta cykeln till stranden. Där skulle jag ha typ lite knytis-mysis-kvällis med lite kompisar! Vi blev ett superhärligt gäng - jag, Alva, Julia, Simone, Elvira, Amanda, Ebba, Jacke och Johan! Vi snackade, skrattade, åt massa goott, badade i solnedgången & det var verkligen sjukt mysigt! Alla dem är 99:or, men dem tar mig som om jag är lika gammal och det är sååå kul ♥ Alva & jag kom hem runt halv elva och då la vi oss i sängen och tittade på tv.
 
Imorse rullade klockan som bara den så plötsligt var klockan tolv och vi bestämde oss för att fixa en brunch, bilder kommer! Under dagen tog vi bara det lugnt och så fotade hon mig och jag var översminkad typ, haha! Dem bilderna kommer upp i olika inlägg också, eller om ni vill se dem? Runt fem åkte vi till min gudmor & här ska vi sova inatt. Vi har ätit tacooos, chillat i en park och just nu håller vi på att scrapbooka. Hoppas det är soft med er & såå, puss ♥
Kommentarer
Postat av: Melina

Åhh, du har så häärliga bilder Filippaa! ❤

2012-08-19 @ 09:45:41
URL: http://mellims.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0