klantig kan man kalla mig

Heej! Idag behövde jag & Alva gå upp rätt så tidigt då jag skulle vara i hallen typ en timme innan vi började som vanligt. Men vi låg typ & dega oss så det blev jäättestressigt! Men när jag kom till hallen träffade jag Matti som masserade och behandlade min fot och sen startade träningen men jag körde bara styrka. En övning var att stå på händer och då fick jag typ skrattanfall så jag typ tappade balansen och då kom jag typ på värsta kroken som typ kom emot mitt ben & jag bah: AJ AJ AJ och typ skratt-grät på golvet. Det var helt kaozz för dem visste inte vad som hade hänt, shit pommess alltså!! Sen fick jag lägga mig på båren och han dog hand om mig, och nu går jag med hela låret i bandage och det ska jag ha på mig tills tisdagkväll, haha!
 
Efter träningen åt jag & Tilde lunch innan vi gick över till mina grannar som har kattungar, sen kom även Lova dit & där var vi i typ två timmar och bara gosade med dem! Ni får se bilder såsmåningom, ni kommer smältaa.. Nu är jag hemma & har precis ätit dumblings med pappa. Ikväll blir det att bara ta det luugnt. Sorry för mitt val av bild, men hittade ingen passande bild för inlägget så tog en bild med webbisen och såg lökig och ful ut som fasen så suddade ut den, just so u knoww.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0