i'm a schoolgirl again

 
Jaa, nu är första skoldagen i 6:an avklarad, eller om man ens kan kalla det skoldag.. Vi började vid tio för upprop i ett klassrum och så fick man typ träffa alla & såå. Det slutade lite innan elva och då var jag med Tilde, Elli & Moa och vi åt en suuupergod lunch på Princess - en tallrik med avokado, rökt lax, skagenröra, melon, sallad och dressing. Det var så gott verkligen! Sen var vi i centrum och typ chilla och åkte sen hem till Tilde där vi badade i hennes pool.
 
Klockan 16 behövde jag gå på sjukgymnast och där fick jag laser på min fot och det är helt sjukt vad det blev bättre i foten! Jag åkte hem, åt middag och nu så skypar jag med Ida, haha hon är så himla skön så kommer sakna henne i klassen! Alla lektioner då vi skrattat och blivit utslängda av Irma, när vi typ gick i slimmade kill-mjukis-byxor på idrotten, alla gånger Wilsson dampat på oss, alla gånger vi skämt ut oss & allt, ååh ♥
Kommentarer
Postat av: Ida den bästee

Åååh! Saknar och kommer göra det mycket! Puusss <3

2012-08-20 @ 20:26:46
URL: http://idaasplaacccee.blogg.se
Postat av: S O F I A

HAHAHAHHAHAHHAAH, omg vad långt ner mitt linne satt.
dööör. kan du skriva till att sofia ber om ursäkt för att jag hade linnet för långt ner?
pussss <3

2012-08-21 @ 10:59:43
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag såg dig i skolan. Din väska är bara för snygg. Vart har du köpt den? Snälla svara. Den är så himla snygg med dom där fransarna. Kram

2012-08-21 @ 15:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0