hello

 
Jag lever, jag lovar. Jag vet att jag inte har bloggat under några veckor, men det är för att jag har velat njuta av sommaren så mycket som det bara går. Det är ju bara lite mindre än en vecka kvar till skolstarten, inte för att jag har någon ångest till det eftersom att jag börjar i sexan i en ny skola och allt blir nytt utan för att jag inte har haft något bloggsug när det är sommar & man kan göra andra saker istället för att sitta inne & glo på en data-skärm.
 
Jag har iallafall haft det superbra medan jag inte har bloggat, jag har varit i Falkenberg, Bohuslän & i Höganäs med gymnastiken. Hoppas att ni gillar mig ändå även fast jag inte har bloggat :) På tal om det här med bloggen & allt så har jag lite planer som jag måste fundera över, bloggvärlden kanske inte passar mig längre? Eller så kanske jag bara behöver en nystart eller något, vi får helt enkelt se hur det blir.. 
 
Jag tror jag är tillbaka nu, det säger jag hela tiden så lita inte på mig, haha. Puss puss!
Kommentarer
Postat av: Frid

Nej du får inte sluta blogga!!! Din blogg är bäst. Jag går in och kollar den typ 24/7, snälla sluta inte blogga!

Svar: Haha, tack så mycket! Jag har en plan :)
fiiliippass.blogg.se

2012-08-15 @ 11:19:49
URL: http://Fridalivet.blogg.se
Postat av: Felicia

Vilken skola ska du börja i?

2012-08-16 @ 10:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0