hej kaoss-dag

 
Idag hade vi typ en riktig skoldag, och med det menar jag att vi körde efter vanligt schema. Det är måndag och vi kommer starta varje vecka med typ världens längsta dag, och sen på fredagar avslutar vi veckan med en lika lång dag. Åhh vad jag älskar vårat schema, veeerkligen! Iallafall, imorse fick vi reda på att det var skolfoto och jag var liksom klädd i gummsistövlar och en påse till tröja, och då uppstår ju den här känslan - panic paanic paaaniiiccc. Nej, men det löste sig, mamii var ändå i svängarna och hade hämtat upp lite kläder från pappa så hon lämnade en skjorta och mina converse. Tyvärr känns det som att jag såg ut som en gris med håret åt alla håll och ett tjockt lår p.g.a mitt bandage. Let's go kaaozz-bilder.
 
Efter skolan åkte jag hem, satte mig i sängen och typ klottrade sönder min svarta fina almenacka, eller jag skrev in massor av saker, men det är bara bra. Sen sov jag typ från fem till klockan sju, och nu sitter jag med mamma  & Dogge fastklistrade framför Robinson. Vi hejar på Michaell, som mamma känt sen hon var 8 år, kom igen nuu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0