filippastrid

 Tjena! Eftersom att jag inte bloggade igår tänkte jag berätta vad jag gjorde och såå. Igår vid två-tiden mötte jag upp Astrid och vi drog in till stan. Där kollade vi läget på Ung08, men gick sedan vidare lite i gallerian och tittade i affärer tillsammans med Ella som också kom då. Vi prommenerade lite i stan och fick gratis Häagen-Dazs & sen åkte vi mini-taxi tillbaka till kungsan och sen tog vi en båt hem. Jag och Astrid gick hem till henne och vi fortsatte hela kvällen att bara ha det mys. Vi bakade egen dajm, åt god middag, sminkade varandra sjukt fult, badade, skrattade, kollade tv och massor av er.
 
Idag har vi fortsatt att bara haft det gött - vi har badat hur mycket som helst, gjort en film med utmaningar, fikat, varit med Wilma & Karolina ett tag och lite annat. Tack för dem här två dagarna dagarna, du är en sån fin människa hjärtat ♥ Nu är jag iallafall hemma och ska snart äta middag. Egentligen skulle vi ha Alva med familj här under kvällen, men mamma blev lite sjuk så det får bli familje-mys. Mamma har hyrt Hunger-spelen på film tills ikväll & åhh, jag är så taggad för att se den på tanke hur bra boken var!! Men vi hörs säkert mer under kvällen :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0