my day

Tänkte dra lite snabbt om dagen bara i det här inlägget. När jag vaknade mixade jag ihop en hallonsmoothie och tittade på ett avsnitt av GG innan jag fixade mig iordning. Sen drog jag till Alva där jag var hela dagen. Vi hade jättekul även fast vi inte gjorde så mycket. Vi fotade galeeett, haha bara Alva som förstår men sen så bakade vi chokladsnittar, softade ute i solen, skrattade åt ingenting osv. När jag kom hem blev det pannkakor med glass till middag och sen dess har jag bara tagit det lugnt. Hoppas ni haft en braa dag ♥
 
Kommentarer
Postat av: Melina

Fiinaste❤

Svar: tack desamma ♥
fiiliippass.blogg.se

2012-08-15 @ 01:24:52
URL: http://mellims.blogg.se
Postat av: S O F I A

Var ni på Ung08 ? <3

Svar: Yoopp. <3
fiiliippass.blogg.se

2012-08-15 @ 20:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0