Valborg

Kom nästan precis hem från våra kompisar där vi firade valborg och ska snart göra mig iordning för natten. Jag har haft en sjukt bra kväll! Vi kom dit ungefär vid sex-tiden och då var det fortfarande varmt ute så jag och Alva hoppade studsmatta och åt grönsaker och chips med dipp innan det blev middag. Runt klockan halv nio drog vi ner till maj-brasan, där träffade jag lite kompisar och sen tittade vi på elden och när dem smällde fyrverkerier! Resten av kvällen blev det Just Dance 3, skratt, prat med de vuxna och så fanns det typ fem olika efterrätter, alldeles för gott! Men nu är vi som sagt hemma igen, och jag tänkte sova även fast jag kan sova hur länge som helst imorgon eftersom att det är en ledig dag. Förlät att bloggen bara fått vardags-inlägg idag, men så blir det ibland. Hoppas ni haft en riktigt rolig valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0