Two question

SVAR Hollister är också ett fint märke och dem är ju typ som systrar, alltså Abercrombie och Hollister. Men eftersom att min pappa reser till New York imorgon vill jag helst ha kläder av Abercrombie då pappa inte har så mycket tid när han reser med sitt jobb för shopping. Så kan jag gå på Hollister i Täby Centrum. Förstår du hur jag menar då?


SVAR Just nu har jag runt 60 unika per dag, vilket är lagom bra enligt mig. För att innan min blogg blev raderad så hade jag i genomsnitt 90 unika per dag. Men så är livet, och jag hoppas verkligen på att min blogg äger mer plats i bloggvärden snart.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har det öppnat i gallerian :)

2011-09-26 @ 19:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0