Tisdag


Hejsan!
Som ni märke så bloggade jag inte igår, och det var för att jag nästan inte hade någon ledig stund för att chilla. Först var jag på tennis, sen pluggade jag lite och efter det så var jag på en sjukt rolig fotbollsträning. När jag kom hem kollade jag på både Ensam mamma söker och Svenska Hollywoodfruar.

Idag så har jag sovmorgon, då vi har orientering och slutar en timme senare än vanligt. Men om det ösregnar vid den tiden ska vi inte dra dit och då slutar jag som vanligt. Hoppas det. Om någon är intresserad har jag med mig plättar med sylt och saft. Happyface, som inte behöver äta fisken i skolan. Hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: A N N A <3

svar: Aa, typ <3 Älskar dig syster <3

2011-09-13 @ 08:51:52
URL: http://annaswans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0