Love

Idag så har jag haft en awesomedag rent ut sagt. Först så var vi ju på den där festen, det spelades hög musik, fanns mycket gott att äta och så hejade man såklart på alla som sprang. Men efter några timmar så träffade vi Lova och Ebba. Så vi drog hem till Saga och hoppade studsmatta, pratade och hade det allmänt roligt. Runt sex tiden hämtade pappa upp mig och nu har vi varit i centrum och handlat.

Ikväll ska jag bara ha det så mysigt jag kan med familjen. Min mamma kommer över på middag tror jag. Sen blir det lördagsmys i soffan vid vår tv antar jag. Vet ni en grej? Jag älskar lördagskvällar ♥

weheartit.com
Kommentarer
Postat av: Ena - Fotoblogg

Fin bild och blogg! :)

2011-09-28 @ 07:37:42
URL: http://juststyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0