Hooomeee


Hejsan! Nu har jag varit hemma i en timme efter en flummig bilresa hem från Vässarö. Har haft det så grymt roligt med min klass! Som lovat ska jag också skriva ett inlägg och visa bilder från klassresan, fast jag och min kamera var inte riktigt vänner över helgen så kunde inte fota men Ida ska skicka bilderna från hennes kamera.
Ska ner och kolla på tv en stund med pappa innan han åker till Frankrike med sitt jobb. Ikväll så ska jag få träffa mamma också. Men när jag kommer hem till henne ska jag checka mobilen, räknar med minst 1000 sms, höhö.
Kommentarer
Postat av: Hedvig

Var ni på Vässarö? Där var jag på min klassresa också, vi hade 7kt kul!

2011-09-20 @ 18:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0