Du och jag, mamma


Ikväll så hade min brorsa rätt så lång fotbollsträning, så min mamma och jag har haft en liten myskväll denna onsdag. Först så var vi i centrum för att handla lite och då sprang vi även in på H&M och efter en halvtimme där inne hade jag med mig en H&M kasse med två plagg i. Blev jättenöjd med mitt köp så kan kanske visa er lite senare eller imorgon. Sen tog vi bilen till sushiresturangen och köpte en tiobitars.

När vi kom hem tände vi ljus, åt sushi och sashimi och pratade. Supermysigt ♥ Men snart ska mamma på innebandy och min Douglas kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

SVAR: Jag går i sjuan, själv? Åhh, tack så mycket sötis! Vad glad jag blir!



Gott med sushi!

2011-09-28 @ 20:23:07
URL: http://losibanosi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0