20.14


Tjena mittbena!
Jag har nu varit hemma från träningen i 45 minuter kanske. Det var en bra träning idag, jag och två andra av mina kompisar i gruppen fick en utmaning som vi rent ut sagt klarade galant. Eller inte för att vara skrytig då, haha.

Idag så hade vi ju orienteringsdag halva dagen efter den långa sovmorgonen. Det var roligare och gick bättre än vad jag själv trodde imorse. Jag orienterade och gick tipsrunda med Dina, och sen så hängde några killar på och körde med oss. Träffade många kompisar på bussen och när vi bytte buss i centrum, ovanligt många faktiskt. Men jag drog hem nästan dirket och pluggade matte, drack oboy och smaskade i mig riskakor innan träningen.
Nu ska jag titta på Idol och äta melon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0