Lite ont

Ur arkivet.

Under kvällen så har jag inte gjort så mycket alls, legat och kollat på tv och ätit soppa med makaroner. Tandställningen har börjat värka lite, men ännu är det inte så farligt. Ikväll ska jag titta på fotbollen som är mellan Holland och Sverige och plugga en del engelska. Jag får se om jag går till skolan imorgon, det är tandställningen som bestämmer. Juste, som ni kanske märkt hoppade jag över min träning idag. Tänker inte blogga mer ikväll, så detta blir sista inlägget. Godnatt ♥
Kommentarer
Postat av: Tips tips tjejen!

Köpte din pappa nåt till dig på abercrombie kids? Är nyfiken om mitt tips gav resultat! :D puss och hej!

2011-10-11 @ 22:55:03
Postat av: Hedvig

Kan du inte visa din tandställning i ett foto?

2011-10-12 @ 20:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0