Download now

Tack för era bra appförslag! Har laddat ner några av dem faktiskt, nu är det min tur. Här är mina faveoritappar som jag lovade att jag skulle dela med mig av. Ordningen har inget med hur mycket jag tycker dem är bra, utan jag bara satte ihop dem på något sätt. Nu drar jag vad dem heter och så i den ordningen dem sitter.

1. Instagram - En riktigt rolig och bra fotoapp. Social genom att man kan följa sina kompisar och ladda upp foton själv.
2. Wordfued - knepig och kul app. Man kör alfapet mot sina kompisar.
3. Picframe - Grym app med många olika former av collage, sätt ihop dina bilder och ladda upp var som helst.
4. PS Express - Photoshop i miniformat, passar perfekt för enkel redigering.
5. Tiny Wings - Roligt spel enligt mig.
6. SMS Smileys - En app med tusen av olika smileysar, skicka sms med dem till alla som har iPhone.
7. Talkbox - Det är som pratsms, snacka med dina vänner genom telefonen. Helt gratis, bara man har internet.
8. Pig Shot - Ett spel som jag kan sitta och spela i timmar, alltså galet kul.

Dem här apparna är helt klart bäst. Ladda ner nu!
Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har tävling på bloggen! Anmäl er nu!

2011-10-04 @ 16:39:48
URL: http://pojjsa.blogg.se/
Postat av: SOFIA TWILLING <3

Awsome blogg älskade twilling <3 Äskar den.

Men kan du inte ge tips på GRATIS spel också? c:



Pusss<3

2011-10-04 @ 17:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0