Min helg

I fredags sov Lova hos mig. Tvtittande, snacks och dricka, skratt, volter på mammas soffpallar och massa mysande var vad som hände den kvällen. Somnade runt tolv i min säng bland mina kuddar.

Lova och jag vaknade halv elva och drack smoothie till frukost. Under dagen tog vi bara det lugnt, men vid fyra hade vi extra träning. På parkeringen efter träningen mötte Lovas farmor och farfar oss och vi åkte till videobutiken för att hyra film och handla godis. På kvällen hade vi laddat upp med chips, godis och päronfestisar framför filmen Min låtsasfru. Sen låg vi och pratade i sängen stund innan vi somnade. Hennes farmor och farfar var jättesnälla och mysiga.

Idag vaknade vi nio ungefär och jag skickade direkt iväg ett långt sms till min pappa på farsdag. Sen bjöds det på en jättemumsig frukost med rostat bröd, ägg, frukt, varm choklad och trevligt prat. Elva var det träning och efter den drog alla i gruppen hem till Saga. Där blev det pizza, snack, pepp för dem två tävlingarna som är snart och skrattande såklart.

Jag har haft en hur mysig helg som helst som jag mest tillbringat med Lova ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0