Tagga nyårsafton

Hej! Idag har jag åkt skidor med Astrid och det var så hima kul! Jag trillar typ hela tiden, men bara när jag står stilla, ni kan bara inte förstå hur mycket jag skrattar, haha.

 

Just nu är några kompisar här på 'gott nytt år'-träff och vi typ äter snacks och dricker läsk, vuxnarna champange. Ikväll ska vi upp i backen till en resturang där vi kommer äta god mat, och vid tolvslaget blir det fyrverkerier och fackeltåg. Kommer fira med Astrids familj och två andra familjer, blir stört kul! Min outfit får ni se när jag kommer hem till Stockholm igen. Vad ska ni göra ikväll?

 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: hej! Tack, din blogg är också fin:) ja, det gör jag

Kram<3

2012-01-01 @ 21:29:29
URL: http://oliviaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0