I sängen och tecknat

Hej! Har inte bloggat något idag, men det är skönt att slippa bloggen under en dag. Iallafall, jag åkte skidor tills klockan tre då liftarna stängde och sedan åt jag en baugette med köttbullar på. Under kvällen har jag suttit i sängen och ritat teckningar till Lova med Ben & Jerry. Hon målade till mig också, du betyder så mycket för mig. Tänkte kolla på ett avsnitt av GG nu och ta det lugnt innan jag ska sova.

Imorgon kommer jag åka skidor med Astrid och det kommer jag göra alla dagar som vi ska vara här fram över. Vi har så sjukt kul tillsammans i backen!

En av teckningarna Lova målade till mig som skulle beskriva mig:

 

 

Kommentarer
Postat av: Ella

Gud så mysigt!

2011-12-30 @ 10:16:49
URL: http://janssons..blogg.se/
Postat av: SAGA

Vi måste prata! <3

Har lite problems! Saknar dig kompis!

Puss

2011-12-30 @ 14:33:11
URL: http://bysagaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0