16.55


ÄNTLIGEN FREDAG! Idag kom jag till skolan ungefär till lunchrasten då jag var hos tandläkaren innan. Hos tandläkaren satte vi en plupp på en tand där jag inte haft tidigare och limmade fast någon blå sak så nu kan jag inte bita ihop. Iallafall, på lunchrasten trillade en kille i min klass och fick ett tre cm långt sår in i benet, sen kom ambulansen.

Efter skolan var Tilde här en stund och vi drack oboy och kollade lite program på datorn. Hon drog för kanske en timme sedan och nu pratar jag med Lova på skype. Fett mys eftermiddag.
Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tack så mycket, du kan hälsa nästa gång också:D

2011-12-03 @ 10:22:27
URL: http://isabellealberti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0