studiedag

Tjoo! Igår vid halv åtta drog jag hem till Alva och vi snackade lite och så innan Julia ringde och frågade om vi ville komma dit och se på film med henne, Simone & Sigga och det ville vi ju såklaart. Så vi drog dit och där tittade vi på filmen "Taken" och åt choklad. Den var feett läskig, men ändå sjukt bra! Vi kom hem runt elva och då tittade vi på en till film och åt Baked Alaska i hennes säng, coozyy kväll ♥
 
 
Imorse när vi vaknade vid halv tio gick vi ner till köket och stekte hemmagjorda plättar och mixade smoothie till frukost, bästa starten på dagen ju! Sen försökte vi fixa en egen foto studio och det blev faktiskt rätt lyckat! Bilderna kommer komma upp på bloggen i think, om ni vill? Nu ska jag iallafall fortsätta att plugga till SO-provet imorgon, fast jag orkar verkligen inte men eftersom att vi har jobbat med nästan alla sidor antingen i skolan eller hemma så kan jag faktiskt lite. Ajaa, hoppas det är bra med er och att ni inte behöver pluggaa haha! ♥
Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Hahah vet inte, är inte alls bra på sånt :p <3

Svar: VEEM? :P
fiiliippass.blogg.se

2012-09-26 @ 20:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0