lite info

 
Jag vet inte varför jag inte har bloggat, jag har typ glömt bort den och tanken har över huvudtaget inte ploppat upp i mitt huvud. Jag har iallafall haft mycket läxor, varit med massor av underbara kompisar och faktiskt varit på sjukhuset. Där fick jag veta att jag har en skelettskada som bara kan läka genom att jag vilar. Jag får alltså inte använda foten mer än att gå, inte träna gymnastik, inte vara med på gympan i skolan och inte ens hoppa studsmatta enda fram till nyår då skelettskadan förhoppningsvis har läkt. Jag kommer ju bli en tjockis, haha nejdå jag får träna på andra sätt 😊 Men nu när jag inte har alla träningar i veckan kanske jag får mer tid till bloggen, det lär vi ju märka, puuss och kram ♥
Kommentarer
Postat av: Alva

snäälla söta rara ta bort tack!

Svar: nej dem är så fina!!
fiiliippass.blogg.se

2012-09-24 @ 21:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0