hey school

Heej! Bloggar om gårdagen senaree.. Idag hade jag iallafall sovmorgon, fast det var ändå jäättestressigt imorse för mig. Sen gick jag i skolan till halv ett innan jag skulle till tandis i stan, den här gången skulle jag inte dit för min tandställning utan för min dubbeltand som dem kollade på och så. När vi var klara tog vi en sväng till fältöversten, jag köpte lite nödvändiga stuffs och mami köpte en såååhäär fin tröja/blus som jag kommer få låna, hihihi :) Men nu har jag precis ätit middag och ska fortsätta plugga historiaa. Vi ska göra en PowerPoint om ett kapitel i historia-boken som ska vara inlämnad på fredag, sen måste jag också plugga svenska och teknik. Märker hur läxorna börjar rulla in nu i sexan, men så är det! Hoppas det är bra med er ♥
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0