isabelle och astrid ♥

Heej! Oj nu såg jag att jag inte har bloggat på typ en vecka förutom svar på tal inlägget jag gjorde för en liten stund sedan. Woopsii, men i helgen på fredagen hade jag myskväll med pappsen och sen var jag med lite killkompisar, i lördags var jag med Wilma och vi sov över, i måndags var jag hemma från skolan, igår var jag med festisbestis-Loviii efter skolan och pluggade.
 
Idag var jag i skolan som vanligt, och hade NO-prov, and you know that feeling when you can't anything about mushrooms. Haha nej, det gick faktiskt ganska bra :) När jag slutat träffade jag Isabelle & Astrid och vi drog på en fika på Waynes coffee men det var så jäkla dyrt för oss som typ inte hade några pengar så vi köpte i mataffären och smög in med det och satte oss och fikade där ändå men med billiga cookies istället haha supermysigt var det iallafall. Sen efter typ någon timme behövde dem dra, men nästa gång kör vi på sleepover. Men dem är så himla härliga och gosiga att vara med, älskar er Issaa & Astii ♥ Nu är jag hemma och pluggar glosoor.
 
Hahaha, Issa ser jäättestor ut och Astrid ser jättepluttis ut 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0