helgen yeah

 
Heej! Inte bloggat i helgen, woopsi.. Men jag har iallafall haft det jättebra! I fredags på kvällen kom lite gäster hit, bl.a. Alva! Vi åt god middag och efterrätt, tittade på x-factor och jag & Alva skrattade verkligen hela tiden haha! I lördags var jag med Lova och vi sydde en klänning åt hennes syster och åt godis. Den är inte helt klar än, men ni kanske får se bilder när den är klar! Runt sex hämtade pappa upp mig och vi åkte och tittade på bio inne i stan. Vi såg filmen Ted och den var så sjukt bra, klart min humor :) Idag har jag varit med Astrid och vi hoppade studsmatta, åt någon smet som vi hittade på hehe, träffade Fannyy, spelade Wii & försökte ta bort mina fräknar med massa smink typ. Nu är jag hemma och har försökt göra någon matteläxa, men jag fattar verkligen ingenting. Snart ska jag äta massa sashimi till middag, lovelovelove ♥
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0